اسپاسم های عضلانی و کم خونی در ESRD: علل و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اسپاسم های عضلانی و کم خونی در ESRD: علل و درمان

ESRD (ESRD) مرحله نهایی از بیماری مزمن کلیه است. بیشتر بیماران ESRD در دیالیز بوده است، با این حال، علائم و عوارض مختلف هنوز هم کیفیت زندگی شما تاثیر می گذارد. بنابراین چه چیزی باعث اسپاسم عضلانی و کم خونی در بیماری کلیوی end-stage و چگونه آنها را به طور موثر درمان؟

علل اسپاسم های عضلانی و کم خونی در ESRD

به عنوان ضایعات سوخت و ساز بدن تجمع می یابد را به سطوح بالاتر در خون، آسیب به عضلات و اعصاب می تواند اسپاسم عضلانی، ضعف عضلانی و گرفتگی عضلات می شود.

همچنین انقباض عضلات در حین همودیالیز شایع است، هر چند علت نامشخص است. گاهی اوقات گرفتگی می تواند با تنظیم نسخه همودیالیز، رها شوند. تنظیم مصرف مایعات و سدیم در درمان همودیالیز نیز ممکن است به جلوگیری از اسپاسم عضلانی در طول درمان کمک کند.

برای بیماران مبتلا به ESRD، کلیه عدم کاهش تولید هورمونی به نام اریتروپویتین، که باعث تحریک تشکیل سلول های قرمز خون. بنابراین کم خونی از عوارض شایع نارسایی کلیه و دیالیز است. Restrications رژیم غذایی، اختلال در جذب آهن، خون مکرر و یا حذف آهن توسط همودیالیز و ویتامین ها ممکن است به کم خونی کمک می کند.

درمان اسپاسم عضلانی و کم خونی در ESRD

امروز استفاده از روش های درمانی طب چینی در درمانگاه کمک می کند تا برای درمان ESRD ریشه های تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه، بهبود اسپاسم عضلانی و کم خونی و علائم دیگر.

اجازه طب میکرو چینی Osmotherapy برای مثال. در مقایسه با طب سنتی چینی، آن است که از خارج استفاده می شود. دو کیسه از داروهای گیاهی چینی پردازش در معرض پشت پایین تر از بیمار، بنابراین شما فقط باید روی تخت دراز می کشید به آن را. به منظور ایجاد مواد فعال از داروها به طور مستقیم به کلیه ها گرفته شده، دستگاه اسمز کمک می کند تا در پوست نفوذ و سپس رسیدن به کلیه ها با جریان خون. گسترش عملکرد عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، فراهم آوردن مواد مغذی برای ترویج کلیه و DNA تکثیر از سلول های آسیب دیده ذاتی، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافت.

امروز، بیشتر و بیشتر خارجی ها ESRD بیماران را از درمان های طب چینی بهره مند شوند، ما امیدواریم که شما می توانید یکی از آنها را. اگر شما نیز علاقه مند به درمان های طب چینی می باشد، شما می توانید با ما یک ایمیل kidney-support@hotmail.com بیماری کلیوی مرحله ارسال، و یا یک پیام زیر را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، ESRD (ESRD)، علل و درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: